donderdag 19 januari 2012

Heey :D

Heeeeey :D
Ik ben Morganee x
Ik ben 11 jaar c:
& ik heb respect voor mensen ! ;s
Ik sluit niemand uit , natuurlijk heb ik wel eens commentaar.
Maar? Ik zeg het hun in hun gezicht ;o
Natuurlijk kwets ik mensen, maar ik bied mijn excuses aan. Wat je niet van vele kunt zeggen.
Deze blog gaat erover dat mensen moeten stoppen met pesten, want ik weet hoe het voelt ;s
Ketnet (Ja, het klinkt dom..) heeft samen met Charlotte & Brahim, een liedje gemaakt.
Die zal ik duizend maal posten op de blog ;)
Haha, ik bedoel toch wel een paar keer x
Nog meer willen te weten komen over mij?
Stuur een mailtje naar ; movetegenpesten@hotmail.com of mijn stardoll account ; misskiri1990 !
Daar heb je wel ook een doll voor nodig ^^
Mvg, Morgane !

P.s : Misschien komen er nog schrijvers ! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten